Audyt SEO zawierać będzie analizę wszystkich czynników optymalizacyjnych w obrębie strony www (analiza on page) oraz działań podejmowanych poza stroną www, które mają za zadanie poprawę widoczności strony w wyszukiwarce (analiza off page).
Kompletny raport zawierać będzie:
- analizę doboru słów kluczowych oraz treści ze wskazaniem potencjału na ruch i konwersje;
- ocenę linkowania wewnętrznego;
- analizę techniczną – poprawności zastosowania znaczników HTML (title, headear, alt), szybkości wczytywania się strony na różnych urządzeniach oraz mapy xml witryny;
- analizę dotychczasowych linków zewnętrznych prowadzących do strony wraz z rekomendacją strategii pozyskiwania nowych (link building);
- analizę porównawczą dotychczasowej widoczności strony w wyszukiwarce na tle stron konkurencyjnych.
Co ważne, przeprowadzony przeze mnie audyt koncentruje się zarówno na aspektach technicznych, merytorycznych oraz strategicznych. W związku z tym, analiza opiera zarówno na wykorzystaniu narzędzi analitycznych, ale również na indywidualnej, wnikliwej analizie poprzedzonej rozpoznaniem potrzeb klienta i otoczenia biznesowego.