Szkolenie Google Ads Zakres szkolenia Google Ads Część teoretyczna podstawowe definicje; sposoby rozliczenia za reklamę; określenie celów reklamowych (widoczność, ruch, konwersje);co wpływa na ranking reklamy; analiza rynku i konkurencji Kampania Search struktura kampanii (kampanie, grupy reklam, reklamy, słowa kluczowe);research słów kluczowych;rodzaje dopasowań słów kluczowych;tworzenie reklam tekstowych – konstrukcja i copywriting;rozszerzenia reklam Kampania Display rodzaje targetowania (odbiorcy, zainteresowania, miejsca docelowe, tematy);formaty reklam graficznych;tworzenie reklam graficznych;kampanie inteligentne;remarketing standardowy i remarketing dynamiczny Kampania produktowa konfiguracja konta Google Merchant Center;przygotowanie feedu produktowego;optymalizacja kampanii produktowej (Product Listing Ads); Pozostałe typy kampanii reklama wideo; remarketing w YouTube; Gmail Sponsored Promotions;kampania dla aplikacji mobilnej Optymalizacja i analityka jak mierzyć skuteczność;najważniejsze raporty (wyszukiwane hasła, statystyki aukcji);konfiguracja celów;łączenie Google Ads z Google Analytics