Szkolenie Google Ads

indywidualny kurs online
Chcę wziąć udział

zakres szkolenia Google Ads

Poziom podstawowy

Kurs dla osób, które chcą samodzielnie tworzyć i zarządzać kampaniami w Google Ads. Dzięki niemu uniknąć marnowania pieniędzy spowodowanego niewłaściwą konfiguracją. Dowiesz się jak tworzyć skuteczne i dochodowe kampanie PPC.

Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 6h

podstawy teoretyczne
  • podstawowe definicje;
  • sposoby rozliczenia za reklamę;
  • określenie celów reklamowych (widoczność, ruch, konwersje);
  • co wpływa na ranking reklamy;
KampaniE Search ADS (SIEĆ wyszukiwania)
  • struktura kampanii (kampanie, grupy reklam, reklamy, słowa kluczowe);
  • research słów kluczowych;
  • rodzaje dopasowań słów kluczowych;
  • tworzenie reklam tekstowych – konstrukcja i copywriting;
  • rozszerzenia reklam;
  • monitoring skuteczności i  optymalizacja.
Kampanie DISPLAY (sieć reklamowa)
  • rodzaje targetowania (odbiorcy, zainteresowania, miejsca docelowe, tematy, remarketing, custom audience);
  • formaty reklam graficznych;
  • tworzenie reklam graficznych;
  • kampanie inteligentne;
  • monitoring skuteczności i  optymalizacja.

Poziom średniozaawansowany

Kurs dla osób, które mają już doświadczenie w prowadzeniu kampanii w Google Ads lub innych platformach reklamowych. Dowiesz się, jak analizować, optymalizować i automatyzować kampanie PPC, aby zmaksymalizować konwersje i przychody.

Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 5h

kampanie produktowe (PLA)
  • konfiguracja konta Google Merchant Center;
  • przygotowanie feedu produktowego;
  • optymalizacja kampanii produktowej (Product Listing Ads);
kampanie RemarketingowE
  • remarketing dynamiczny w sieci reklamowej;
  • remarketing w sieci wyszukiwania;
  • segmentacja odbiorców remarketingu
Optymalizacja i analityka
  • strategie ustalania stawek.
  • wskaźniki skuteczności kampanii (CPA, ROI, ROAS, LTV);
  • konfiguracja celów, mierzenie konwersji;
  • modele atrybucji, konwersje wspomagane.

100% Praktyki

indywidualne podejście

Aktualne trendy

moduły dodatkowe

kampanie discovery

Reklamy w YouTube, Gmail oraz na kartach Discovery.

promowanie aplikacji

Kampanie promujące aplikacje mobilne w Google Search, Display oraz Google Play.

Automatyzacja pracy

Działania zbiorcze – reguły, skrypty, dane z arkuszy kalkulacyjnych. 

Jesteś menadżerem lub właścicielem firmy?

Zlecasz działania SEO/SEM agencji zewnętrznej lub zatrudniasz w tym celu specjalistów in-house?

Chcesz poznać sposoby mierzenia efektywności ich działań?