zakres szkolenia seo
Szkolenie z podstaw SEO
Posiadasz własną stronę www, sklep internetowy lub bloga i chcesz wykorzystywać potencjał, jaki niesie promocja w wyszukiwarkach? Chcesz rozpocząć swoją karierę w SEO? A może Jesteś copywriterem i chcesz lepiej optymalizować treści pod wyszukiwarkę Google?
Kurs przeznaczony jest dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem i optymalizacją stron pod wyszukiwarki.
Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 8h
Optymalizacja contentu
- Keywords research, czyli dobór odpowiednich słów kluczowych.
- SEO-copywriting, optymalizacja treści pod Google (nagłówki, tytuły, nasycenie słowami kluczowymi).
- SEO-optymalizacja grafik.
Optymalizacja onpage
- aspekty techniczne (certyfikat ssl, przyjazne URLe)
- optymalizacja kodu HTML (meta dane, znaczniki alt, schema);
- linkowanie wewnętrzne, link juice, okruszki,
- mapy witryny.
Link building
- skąd linkować (własne zaplecze, linki pozyskane, linki płatne);
- jak linkować (anchory exact match, brandowe, neutralne);
- gdzie linkować (strona główna, kategoria, artykuł, produkt).
Szkolenie dla średniozaawansowanych
Chcesz rozwijać swoją karierę zawodową w kierunku SEO? Szkolenie ma charakter praktyczny – koncentruje się na konkretnych przykładach z własnego doświadczenia oraz jest nastawiony na wskazówki dla Twojego biznesu.
Kurs dedykowany jest dla osób z podstawową lub średnio zaawansowaną wiedzą w zakresie SEO i zależy im na jej pogłębieniu,
Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 8h
Techniczne SEO
- wskaźniki szybkości i wydajności strony;
- dane strukturalne;
- istota UX, doświadczenie użytkownika witryny;
- unikanie kanibalizacji słów kluczowych;
- kanonizacja adresów URL;
- SEO międzynarodowe (hreflang)
Strategie Link buildingu
- strategia na własne zaplecze SEO
- linki pozyskane – katalogi firm, buzz marketing, artykuły gościnne, digital PR
- linki sponsorowane – wybór miejsc i sposobu publikacji
Narzędzia
- codzienna praca z Google Search Console
- analiza linków (Ahrefs, Moz, Semrush)
- audyty stron (DeepCrawl, SiteBulb, Screaming Frog)
- monitoring pozycji
100% Praktyki
indywidualne podejście
Aktualne trendy
moduły dodatkowe
SEO w google maps
Optymalizacja wizytówki w Google Maps (Google Moja Firma)
SEO dla youtube
SEO-optymalizacja filmów na YouTube.
seo w google play
ASO (App Store Optimization), czyli SEO dla aplikacji mobilnych.
Jesteś menadżerem lub właścicielem firmy?
Zlecasz działania SEO agencji zewnętrznej lub chcesz zatrudnić w tym celu specjalistę in-house?
Chcesz poznać sposoby mierzenia efektywności tych działań?