+48 533-011-169 mg@mateuszgoliat.pl

Szkolenie SEO od podstaw

indywidualny kurs online
JESTEM ZAINTERESOWANY

zakres szkolenia seo

Szkolenie z podstaw SEO

Posiadasz własną stronę www, sklep internetowy lub bloga i chcesz  wykorzystywać potencjał, jaki niesie promocja w wyszukiwarkach?  Chcesz rozpocząć swoją karierę w SEO? A może Jesteś copywriterem i chcesz lepiej optymalizować treści pod wyszukiwarkę Google?
Kurs przeznaczony jest dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem i optymalizacją stron pod wyszukiwarki. 

Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 8h

Optymalizacja contentu
  • Keywords research, czyli dobór odpowiednich słów kluczowych.
  • SEO-copywriting, optymalizacja treści pod Google (nagłówki, tytuły, nasycenie słowami kluczowymi).
  • SEO-optymalizacja grafik. 
Optymalizacja onpage
  • aspekty techniczne (certyfikat ssl, przyjazne URLe)
  • optymalizacja kodu HTML (meta dane, znaczniki alt, schema);
  • linkowanie wewnętrzne, link juice, okruszki,
  • mapy witryny.
Link building
  • skąd linkować (własne zaplecze, linki pozyskane, linki płatne);
  • jak linkować (anchory exact match, brandowe, neutralne);
  • gdzie linkować (strona główna, kategoria, artykuł, produkt).

Szkolenie dla średniozaawansowanych

Chcesz rozwijać swoją karierę zawodową w kierunku SEO? Szkolenie ma charakter praktyczny – koncentruje się na konkretnych przykładach z własnego doświadczenia oraz jest nastawiony na wskazówki dla Twojego biznesu.
Kurs dedykowany jest dla osób z podstawową lub średnio zaawansowaną wiedzą w zakresie SEO i zależy im na jej pogłębieniu,

Tryb: online lub stacjonarnie
Czas trwania: ok. 8h

Techniczne SEO
  • wskaźniki szybkości i wydajności strony;
  • dane strukturalne;
  • istota UX, doświadczenie użytkownika witryny;
  • unikanie kanibalizacji słów kluczowych;
  • kanonizacja adresów URL;
  • SEO międzynarodowe (hreflang)
Strategie Link buildingu
  • strategia na własne zaplecze SEO
  • linki pozyskane – katalogi firm, buzz marketing, artykuły gościnne, digital PR
  • linki sponsorowane – wybór miejsc i sposobu publikacji
Narzędzia
  • codzienna praca z Google Search Console
  • analiza linków (Ahrefs, Moz, Semrush)
  • audyty stron (DeepCrawl, SiteBulb, Screaming Frog)
  • monitoring pozycji

100% Praktyki

indywidualne podejście

Aktualne trendy

moduły dodatkowe

SEO w google maps

Optymalizacja wizytówki w Google Maps (Google Moja Firma)

SEO dla youtube

SEO-optymalizacja filmów na YouTube.

seo w google play

ASO (App Store Optimization), czyli SEO dla aplikacji mobilnych.

Jesteś menadżerem lub właścicielem firmy?

Planujesz zlecić działania SEO agencji zewnętrznej lub chcesz zatrudnić w tym celu specjalistę in-house?

Chcesz poznać sposoby mierzenia efektywności tych działań?